...en blogg om blomsterglede,


vakre ting, interiør, natur


& livet på evig jakt etter skatter...






ALLA DESSA DAGAR SOM KOM OCH GICK,


INTE VISSTE JAG AT DE VAR LIVET

onsdag 17. november 2010

En titt i blomsterbutikken...

Tok noen stemningsbilder i blomsterbutikken Fryd&Flora forleden...

Et vakkert stilleben...

Nå er det tid for lys&hygge innendørs...

Denne lykten kan bli din...utrolig flott og spesiell...

Besøk Fryd&Flora på Spydeberg Torv.
Her finner du mye som ikke "alle" har. Stort utvalg i  zinkfat/boller med naturlig patina, hjerter av mange slag, flotte kranser i bjørk og andre naturmaterialer, lys, speil, lysestaker, rammer og mye mer. Og selvsagt vakre BLOMSTER og planter... Velkommen til en spennende og hyggelig opplevelse!
Marianne:)

1 kommentar:

  1. Blomster butikker har sååå mye mere en bare blomster!!
    Masse små nips for å pynte med :O)
    Lampen på den siste bilde her er bare rååå kuult!
    Hehe jeg har tenkt å ta et bilde av fatet mitt som du nevnte tidligere, den er jeg så glad for!
    Jeg fant det på et loppe marked for et par årsiden. Jeg fant faktisk 2 stk, de er litt forskjellige. Det var ikke noe pris på dem så jeg snakket med damen og påpekte at de var ikke veldig godt tatt vare på og at de var litt shabby osv men at jeg var ville til å kjøpe begge for 50kr (!!!) jeg kunne ikke tro at hun var ennig med meg og sa OK!! Det var jo akkuratt det shabby look jeg likte ved dem Hehehe :OD
    Jeg blir extra glad ved sånne skatter man finner under bordet på loppiser :O)

    Håper alt står til med deg og dine.
    Nå skal jeg kose meg med å lage litt julepynt.

    Klemmer fra Nina x

    SvarSlett