...en blogg om blomsterglede,


vakre ting, interiør, natur


& livet på evig jakt etter skatter...






ALLA DESSA DAGAR SOM KOM OCH GICK,


INTE VISSTE JAG AT DE VAR LIVET

fredag 5. november 2010

Det vakre betongfatet - del 1

Dette nydelige fatet i betong kjøpte jeg til min store glede en dag i oktober hos Fryd&Flora  på Spydeberg Torg. Det var en lykkens dag:) 
Ifølge innehaver Trude (som er umåtelig kreativ) har fatet nærmest uendelig mange bruksmuligheter. "Du bare putter mose, lys, noen vakre blomster, kongler og noen greiner oppi" - vakkert!...sa en begeistret Trude.
Jeg har sett fatet inneholde mange fantastiske variasjoner i butikken til Trude, så jeg satser på å få til noen kreative kreasjoner her hjemme også...
Uansett synes jeg det er så nydelig og passer så godt inn hos oss.
Derfor kaller jeg dette "del 1" - så får vi regne med på at det kommer noen oppfølgere etterhvert. Første gjest i fatet ble ihvertfall årets epler fra treet vårt i hagen, og jamen ble det vakkert.  Ha en FIN dag!
Marianne

1 kommentar:

  1. For et vakkert fatt! nydelig! eplene så gode ut de også :O) Ja jeg ville ha vært glad om jeg hadde funnet den også!
    Nå har jeg funnet denne blog også og vi har jammen meg lik smak marianne! Gleder meg til å følge med videre her også.

    Smiles fra Nina x

    SvarSlett