...en blogg om blomsterglede,


vakre ting, interiør, natur


& livet på evig jakt etter skatter...






ALLA DESSA DAGAR SOM KOM OCH GICK,


INTE VISSTE JAG AT DE VAR LIVET

mandag 7. november 2011

sol i hjertet og GLEDE på veggen

 



Jeg elsker BOKSTAVER og fonter.

På stueveggen har jeg satt opp disse. Bokstaver i tre fra Panduro som jeg har malt med en blanding hobbymaling som passer til veggen som har fargen "Gren". Har lagt på litt forskjellige farger/nyanser og champagnefarget skimmermaling i akryl (blandet gull&sølv).
Festet dem opp med dobbeltsidig putetape.
Så får vi håpe de henger der lenge og sprer litt ekstra glede til husets beboere... 





Tok et utsnitt av et lerret jeg har hengende i stua og:) -
synes det er så fint...men det har jeg ikke laget selv...



3 kommentarer:

  1. Oh ja nå ser jeg hva du snakket om Glede laget av samme bokstavene jeg har på roomet til gutta :O) Så flotte dine var, jeg tror at man får glede inni seg uten å tenke på det bare av å lese ordet, tror du det stemmer?
    Så flott lampe du har der også.... :o))
    Kleeem N x

    SvarSlett
  2. Så fint, Marianne, med pur "glede" trukket i champagne-og metallfarger,montert på veggen;)
    Jeg tenker som Nina at det sprer glede bare ved synet!!

    SvarSlett