...en blogg om blomsterglede,


vakre ting, interiør, natur


& livet på evig jakt etter skatter...






ALLA DESSA DAGAR SOM KOM OCH GICK,


INTE VISSTE JAG AT DE VAR LIVET

onsdag 15. juni 2011

Grønn lykke




Fra inngangspartiet hos oss som akkurat nå bugner av blomstrende fryd...











 
Dørpynt og velkomstskilt fra Nåløyet i Ski



Duggfriske "pletter i luften"  etter et regnskyll...
Plettene er fra min kjære Trude i Fryd og Flora, Spydeberg:)


Den rustikke ampelen fant jeg hos Krukkegården i Ås/Drøbak


Dinglende zinkhjerte fra Nåløyet i Ski




Marianne 2011

1 kommentar:

  1. Åhh herlighet! SÅ mange nydelig bilder, Jeg har nå brukt en god halv time på å studere alle dine flotte photografier Marianne! Her inne er det ALT for lenge siden jeg var innom sist!!
    Du er jo en utrolig dyktig fotograf, du ser de små tingene, og får med detaljene, farvene og jeg simpelthen digger dine bilder!!
    Du burde lage en bok!
    Jeg blir så inspirert at jeg blir litt gira og får lyst å bare røske med meg kameraen min og dra ut på tur!
    (Shame its dark outside now! and raining cats and dogs too!)
    Nei, hit må jeg huske å titte innom oftere :O)

    Håper du har det bra vennen.
    Klemmer fra Nina xx

    SvarSlett