...en blogg om blomsterglede,


vakre ting, interiør, natur


& livet på evig jakt etter skatter...






ALLA DESSA DAGAR SOM KOM OCH GICK,


INTE VISSTE JAG AT DE VAR LIVET

tirsdag 7. desember 2010

Adventsfryd - Det vakre betongfatet del 2

Så tenner vi to lys i kveld
to lys for håp og glede
De står og skinner for seg selv
og oss som er tilstede
Så tenner vi to lys i kveld
to lys for håp og glede

Årets adventskrans hos oss:)
Den ble laget på et kurs vi hadde hos Fryd&Flora en hyggelig kveld i slutten av november...
Der var en gjeng blomsterglade damer samlet til kransebinding, og det ble mange flotte resultater.
 Jeg plasserte min i det vakre betongfatet på hedersplass i stua, og der skal den stå til glede og fryd i hele desember...
På en krans av halm har jeg bundet små bunter med granbar. Pyntet med kongler, lav, mose, små vakre takløker og naturlig kvist. Dekorert med noen magiske stjerner og en smal sølvtråd rundt hele frodigheten. Det skinner nydelig i de hvite lysene som er dekket med glitter. De står på lysholdere med spyd som er stukket inn i kransens kjerne.
Naturlig vakkert...
Her er kransen vel installert i det vakre betongfatet, til glede og fryd for husets beboere og glade gjester gjennom hele adventstiden.
Den står og skinner for seg selv, og oss som er tilstede:)


 

(Den observante leser vil se på bildet at her kun er tent 1 lys...men i skrivende stund har vi alt passert 2.søndag i advent, så jeg tillater meg å ta det andre verset i headingen..;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar